Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, İçişleri Bakanlığı Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi'nde (GAMER) düzenlenen toplantıda sahipsiz hayvanlara yönelik çalışmaların değerlendirildiğini bildirdi.Toplantıda, doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sokakta yaşayan sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına ilişkin yürütülen çalışmaların son durumu ele alındı. Ayrıca illerdeki uygulamalar hakkında valilerden bilgi alındı.Bakan Çiftçi, hedeflerinin sahipsiz hayvanları sokaklarda kaderine terk etmeden, barınma ve beslenme ihtiyaçlarının karşılanacağı doğal yaşam alanlarına kazandırmak olduğunu belirtti. Çiftçi, bu alanlarda hayvanların veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşam sürdürebileceğini ifade etti.Açıklamasında, toplum huzuru, şehirlerin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkının korunması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurgulayan Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında yürütülen uygulamaların titizlikle takip edildiğini kaydetti.
Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında, Valilerimizle Video Konferans Sistemi üzerinden gerçekleştirdiğimiz Güvenlik Toplantısı'nda yürütülen çalışmaları değerlendirdik.
— Mustafa ÇİFTÇİ (@mustafaciftcitr) June 22, 2026
Doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik… pic.twitter.com/ccxixQtNSB













