Bakan Yumaklı, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, TMO tarafından alınan ürün bedellerinin çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını belirtti.Yumaklı açıklamasında, “TMO, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor” ifadelerini kullandı.Hububat alımlarının ülke genelinde 211 noktada sürdüğünü aktaran Yumaklı, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte alım noktası sayısının 600’e ulaşacağını bildirdi.TMO’nun üreticiler tarafından getirilen ürünlerin tamamını alacağını vurgulayan Yumaklı, ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya devam edeceğini belirtti.Bakan Yumaklı, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz” dedi.
TMO HUBUBAT ALIMLARINDA ÖDEMELERE BAŞLADI
— İbrahim Yumaklı (@ibrahimyumakli) June 25, 2026
️ Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor.
???? Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya…















